Про Тек има една добавка за масло, мисля че е много добре, и ако има нещо което като добавка може да го направи, това е тя....
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-ца с инфаркт
Collapse
X
-
Мерси Ферарист, но Аз взех вече някаква американска abro мисля. То това ми е сламка и вероятно нищо няма да излезе, но все пак прежалих 20 лв., кат се има предвид, че съм хвърли над 1000 лв за части това е нищо. Стискайте ми палци!Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Когато дадеш още 1000 - препрочети добре какво са ти писали и я закарай в София за да разбереш какво и има настина за много по-малко пари .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
То, че ще се ходи на София ще се ходи, но не знам дали може да я закарам на собствен ход до там, това ми е колебанието.
Иначе промивка и направих, ефекта е нулев, поне видях, че и сълзи пробката за маслото.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Колега тва дето тракаше не бяха ли повдигачи? Твакъв спомен имам. И моте тракат така понякога. В гаража имам комплект чисто нови и чакат да ги сменям и май май утре това ще направя.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
oem, уж от тях е, по метода на изключванетоЧудя се дали да ги чистя или да ги сменя направо. Това с чистенето нещо не ми вдъхва голямо доверие, че ще изкарат дълго. Или трети вариант да се предам и да търся доказан алфа майстор.
Ама май съм си магаре с бая дълги уши.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Хидравлични повдигачи не се ремонтират. Сменят се.
Едни съвет! Избягвай да отваряш мотора за експерименти. Колкото по-малко отваряне толкова повече живот.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщениеШо стана бре ,трака ли още .Не е родила гледам
а между другото кога зацепваш с пети, часовника само ще обърка работата
Каквому е бършащото ако няма часовник белега се гледа от маховика и блока сомо дето е малко наврян и трудно се вижда.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщениеми това с часовника е останало от Ж и Л в СССР
При петите в куфара с комплекта пише как се работи а относно белега има и едно зъболекарско огледалце .
Точно с ГМТ по часовник ебаваш работата - чети малко темата
Виж сега да ти кажа как се прави. Охлабваш и двете шайби и докато са охлабени тогава опъваш ремъка. Валовете са заключени с петите и въртиш вала долу докато дойде горе на ГМТ на 0.00' и стягаш шайбите. Сега ши обесня и защо така става най добре. Щото като не е охлабен изпускалната шайба като опънеш ремъка и от тая шайба до коляновия вал не се обтяга толкова колкото от другата страна. И после като завъртиш и ГМТ ти бяга вече. С малко, но бяга и те уверявам, че това малкото дето сигурно си мислиш, че никва разлика на указва мога да те уверя, че указва голяма разлика.
Говориш така щото нямаш часовник. Ако имаш друга песен ще пееш. Айде със здраве и да се учиш от хората тука щото се намират поназнайващи от време на времеLast edited by oem; d.m.y г., 22:25.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщениеЧии ли е този мотор със този часовник
Първо - буталата трябва да са по средата.
След това слагаш валовете и ги ориентираш с петите.
И чак след това търсиш ГМТ с часовника.
Защо е така - не е кой знае колко трудно да се сети човек.Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениеЕ точно както си го показал на тази снимка не се прави.
Първо - буталата трябва да са по средата.
След това слагаш валовете и ги ориентираш с петите.
И чак след това търсиш ГМТ с часовника.
Защо е така - не е кой знае колко трудно да се сети човек.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение@n_netov
Друго имах впредвид със това , но Ники не се включи ... Все пак благодаря ти за подробното обеснение !Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment